Odpowiednia drukarka i skaner do dokumentów i obrazów
Aby zapewnić najwyższą jakość dokumentów i obrazów, istotną rolę odgrywa wydajność i funkcjonalność sprzętu. Nabywcy mogą wybierać spośród wielu kategorii. Drukarki dzielą się na:
- Drukarki atramentowe o dużej szybkości druku
- Drukarki laserowe o intensywnej wyrazistości kolorów
- Urządzenia typu "wszystko w jednym" z wbudowanym skanerem
Wybór odpowiedniego modelu zależy od obszaru zastosowania.
Drukarki atramentowe nadają się do ciągłej pracy w biurze. Drukarki laserowe są zalecane dla użytkowników domowych. Skaner jest używany do digitalizacji dokumentów lub zdjęć. Dzięki obu urządzeniom - drukarce i skanerowi - użytkownicy mogą korzystać z wysokiej funkcjonalności.
Alternatywnie skanery są dostępne jako oddzielne urządzenia biurowe. Oprócz poręcznego skanera kodów kreskowych dostępne są również skanery płaskie i klasyczne skanery dokumentów. Dzięki dużemu wyborowi można znaleźć odpowiednie urządzenie dla każdego wymagania.